Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

hmmm

Av magdalena-lo - 2 augusti 2009 10:57

Jag som trodde att bubblan skulle hålla lite längre....


Men det gjorde den inte... Jag hade min bror här i morse som

med bekymrad röst och en nervös blick frågade mig "Har du börjat använda igen?? Vi vet ju om, vi i den närmsta kretsen (blink blink), att du har haft problem tidigare...."


Nä sa jag med mina stora blågröna bakis ögon...


"Men jag har sett alla tecken på att du använder igen, in och ut på toan och pupiller stora som tefat, vi VET att du använder igen! Hur kan du göra så här?? du som har haft problem (men det är bara vi i den inersta kretsen som vet om, blink blink)


Och där sitter jag och tittar på min äldre bror och funderar hur det kan komma sig att han som åxå har problem med att inte låta sig styras av Mr Kung Alkohol, sitter där mitt emot mig och säger så. Och sen begriper jag... HAN jämför sig med MIG, OCH i hans värld går jag på droger, och en person som går på droger, THAT`S A BAAAAD PERSON..... Och så lågt har ju inte han sjunkit som har supit varenda lediga dag i sitt liv...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av magdalena-lo - 21 april 2013 17:34

Av magdalena-lo - 19 oktober 2011 18:12

Jag har ett väsen i mig. Som jag lever med varje dag. Tusen och åter tusen gånger har jag kämpat mot, gett efter, hatat och älskat detta väsen. Det har fått mig att må bra, dåligt, euforiskt, fått mig att känna en skam utan dess like och en destrukti...

Av magdalena-lo - 29 mars 2010 21:01

Jag känner mig så arg, men jag vet att jag är besviken. För mig vilar det nästan alltid en besvikelse under min ilska. Besviken över att jag känner mig så hopplöst fel i min egen släkt, varför kan jag bara inte vara nöjd med om jag känner så, eller b...

Av magdalena-lo - 7 november 2009 10:36

Nu har jag varit hemma ett tag och det går väl relativt bra. Jag har en jätte bra kompis som följde mig på möte första gången för ett tag sedan. Det var så skönt, samma känsla fast annan stad. Det är en speciell känsla när man går på aa-möte, det kän...

Av magdalena-lo - 14 augusti 2009 21:52

ja nu är jag tillbaka där jag bor, behandlingen är slut och nu börjar mitt eget fotarbete... Fick värsta dippen på vägen hem, ville inte alls tillbaka hit, kände mig så fel och bara knäpp och annorlunda.   Jag bad han som just nu har mitt hjärta att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards