Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av magdalena-lo - 2 augusti 2009 10:57

Jag som trodde att bubblan skulle hålla lite längre....


Men det gjorde den inte... Jag hade min bror här i morse som

med bekymrad röst och en nervös blick frågade mig "Har du börjat använda igen?? Vi vet ju om, vi i den närmsta kretsen (blink blink), att du har haft problem tidigare...."


Nä sa jag med mina stora blågröna bakis ögon...


"Men jag har sett alla tecken på att du använder igen, in och ut på toan och pupiller stora som tefat, vi VET att du använder igen! Hur kan du göra så här?? du som har haft problem (men det är bara vi i den inersta kretsen som vet om, blink blink)


Och där sitter jag och tittar på min äldre bror och funderar hur det kan komma sig att han som åxå har problem med att inte låta sig styras av Mr Kung Alkohol, sitter där mitt emot mig och säger så. Och sen begriper jag... HAN jämför sig med MIG, OCH i hans värld går jag på droger, och en person som går på droger, THAT`S A BAAAAD PERSON..... Och så lågt har ju inte han sjunkit som har supit varenda lediga dag i sitt liv...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards